Prvi jesenski dan



Tako, kot se za prvi jesenski dan spodobi, sva se brata Sušnik podala v hribe. Hotela sva izkoristiti dan pred poslabšanjem vremena in sva se podala v Nad šitom glavo, plezat Kranjsko poč.

No, ekspedicija se je začela na Krvavcu, kjer sem prespal v pri Nejcu, ki si je sposodil vikend za svoje umetniško udejstvovanje(kompozicija, WD, alkoholizem...)

Ob sedmih sem bil kar dobro pripravljen na spopade v nekoristnem svetu.
Zapletlo se je že pri dostopu. Ker gre osel samo enkrat na led, sem se zapodil v hrib po napačni poti na Mojstrovko, isto kot sem storil lani. Celo na istem mestu sem obračal. No, vsaj vstop v smer sem našel.
Po prvem raztežaju, sem se samozavestno podal za klini, in kmalu zašel v sosednjo, bistveno težjo smer. Smeri se še dvakrat križata, vendar sem vedno izbral težjo, in seveda napačno smer. Je pa bila bolje nabita:)


Na vrhu sem potolažil Petra, ki je bil prepričan, da je le on v tako slabi plezalni formi in da sva še v pravi smer. Kr težka štirka...;)


Nekaj mi pravi, da plezanja v kopni skali še ne bo konec.

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Kok je pa dobr gledat brata Sušnik tkole... Špica. Kdaj bomo skup preživeli drugi jesenski dan? Pridete kej na kostanj?
lp,k.

Matjaž Sušnik pravi ...

zaenkrat se ukvarjam predvsem z žganjekuho;)tako da nimam časa.kostanj pa prigrizujem...

Matjaž Sušnik pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.