Gobarjenje s Kastelici

Skok v moj arhiv. Že pred časom smo po Škofjeloških hribih lovili gobe. Ta zlodej se ponavadi skriva nekje pri tleh, zakamufliran, prežeč in praktično ni osnovne šanse, da bi jih jaz našel. Če že najdem gobo, potem lahko garantiram, da je neužitna, če ne celo strupena.
Tokrat mi je pomoč ponudil Matej. Dva para oči vidijo bolje kot eden! Na zgornji sliki lahko vidite, kako si je to zamislil. Sicer pa nas je Tina tako kvalitetno prestrašila, da smo bili vsi opremljeni s košaricami in noži. In hosta nas je vzela vase...
Jurček! Taaaaak..




Mali je bil že malo zmatran....Matej pa nič!
Živa pa zna že sama..


Tandem pri lovu na gozdne sadeže
Nekaj plena...
"zdej pa posluš.....a ti resno misliš te gobe pojest?"

p.s.: No, s to objavo sem načrtno zavlačeval toliko časa, saj sem se moral prepričati, da gobe niso bile strupene. Očitno, ker pišem to objavo, niso bile.

Ni komentarjev: