Pustovanje


Pustovanje je bilo letos malo drugačno. Šla sva skupaj s sestro, ona kot temna misel, jaz kot politično korektna maska, zombi. No, srečala sva še sestrično.



No, dobri MihaEl se je pustovanja udeležil kot zelo zanimiva maska. Če ne zanimiva pa predvsem strašna. Točno tako kot je videti na sliki se je usedel v Dawna in strašil. Sicer ne vem na kakšen način, vendar je bil visoko učinkovit.  Vsakič ko se je na vratih pojavilo kakšno pubertetno deta, in zagledalo to masko, jih je oblila zona, prišlo je do popolne resnosti in mrmranja "Dobr večer, gospod profesor..."
Skratka, fant zna...;)
MihaEla je polegla migrena, jaz pa sem se podal naprej po mestu.


Srečal sem ferajnovce.


Hja, Nastja... Nikoli mi ne bo jasno, zakaj si se prostovoljno oblekla v Urško... Zagotovo obstaja kakšen ženski lik, ki je manj tragičen. Pa čeprav Bogomila...:)
Vsem, ki ni jasno, preberite Povodnega moža...




No, noč je bila čudna in temne sile so hodile naokoli. Zadnji spopad teme in luči, zime in pomladi. Letos bo ta boj očitno še kar trajal...  Morda se niti nisem šemil kaj preveč, kakšne tri tedne nazaj sem bil precej podoben temu, kar sem bil tokrat. No, lahko sem pa vsaj iskreno rekel, ta so me to noč pri ženskah zanimali le možgani...:)


Ni komentarjev: