Pohod na Anića kuk


Prvi dan, ko smo še prihajali na morsko stran Velebita je bil čas za mojo tradicionalno turo v teh koncih. Skoraj vsako leto, ko sem nekaj dni preživel tu, sem odkrival poti v okolici parka, ter alternativne poti v park. Če povem po domače, iskal sem način, kako priti v park, ne da bi plačal vstopnino. Gorenjske travme.:)


Na poti sta se nama z Evo pridružila še Roman in Sebastijan, tečajnika naše šole. Starigrad, od tam proti Veliki Paklenici, potem pa tik pred mitnico, skozi grmovje na pot proti Mali Paklenici. 


Na nekem ovinku smo zavili s poti in skozi nizko grmovje in trave prečili na planinsko pot, ki gre iz Male Paklenice proti Aniča Kuku.


Po poti smo počasi pridobivali višino.




Aniča kuk in pogled v sotesko Velike Paklenice



Počasi smo poplezavali proti vrhu.











Pakleniška skala










Vrh!






Razgledi ob sestopu, ko nas je že počasi lovil mrak. V kamp smo prišli še za čas dneva. Izkazalo se je, da so moje ture kar dolge, oziroma da je dan kratek.


Ni komentarjev: