Narnija


Kdor je gledal filme, ki so nastali po knjigah Zgodbe iz Narnije, točno ve, da je Posočje v okolici Bovca del dežele Narnije.


Tako sem naložil fotoaparat v kajak in se iz Čezsoče spustil po reki v iskanju pravljične dežele.



Tokrat sem jo našel brez uporabe omare.




Slap Boka pada v dolino dežele Narnije.




Ta del reke je tudi najbolj popularen za učenje vožnje s kajakom.




Soča, Boka, neokrnjena narava in kajak v dobri družbi. Pogled, ki je možen edino iz kajaka.







Most v ozadju napoveduje konec Narnijske dežele in začetek bolj resnega veslanja.







Med tem, ko jaz skačem in bredem, iz enega brega na drugega in slikam in slikam, pa me Eva potrpežljivo čaka, da bom zaključil in da bova lahko nadaljevala najino pot po reki.


p.s. Da je omara v resnici kajak mi je sedaj že jasno. Ni pa mi jasno, kdo je tu lev in kdo čarovnica. Moral bom počakati na princa Kaspiana.

Ni komentarjev: