Alpski tabor 2013


Reach your potential! No, na majicah nam piše Reach your goals... Variacija na temo... To poletje sem se ponovno pridružil Stezosledcem pri organiziranju njihovega poletnega Alpskega tabora. Če je bil tabor na Nadiži namenjen mladoletnikom, je bil ta tabor sedaj namenjen mladim odraslim. Tabor je letos potekal na znamenitem prostoru, kjer so snemali film "Gremo mi po svoje", v Čezsoči. Gre za tabor, ki je namenjen enakomernem razvoju telesa, uma in duha. Udeležba je mednarodna, hrana vegeterjanska, smo brez alkohola ter nikotina. Skratka, popoln oddih v naravi, v dobri družbi, na zdrav način.
Šli smo v jamo, na pohod, pripravili smo oviratlon, oziroma progo preživetja. Nekaj od tega bomo videli v naslednjih dveh objavah, nekaj pa na facebooku, kjer so slike, ki daleč presegajo moje...
Odlična izkušnja in resnično sem vesel, da sta mi Grega in Roman omogočila, da sem bil del tega.


Jurta, namenjena druženju. Iz palet narejeni sedeži, ki so nastali pod rokami Tratkota, namenjeni počivanju. Super ideja, super izvedba.


Glasbeni del...


...in kritika s strani poslušalcev...;)


Ker so bile noči nekaterih kratke, oziroma koristno izkoriščene ob lovu na malo divjad, je bilo potrebno tekom dneva poiskati kak trenutek za počitek..


En dan smo preživeli v plezališču Kegl. Do tja so morali udeleženci priti sami, ob pomoči karte in kompasa, vseeno pa smo ekipa, ki se je ukvarjala s plezanjem poskrbela, da smo malo lutali. No, vseeno je bilo zanimivo.

Plezanje tudi za najtamlajše...




Kozamernikova najtamlajša....


Zmago je sledil svojemu potencialu in dosegel cilj, vrh smeri...



Kulturni program v trdnjavi Kluže.



Nastop gospel skupine Bee Geesus.



In še triptih klošarjenja po nastopu, s strani Romane... No, če boš potrebovala reference, vsekakor dosežeš vsaj stopnjo romunske mame samohranilke...malo bi morala še delati na izgledu. Kavbojke so že v redu, frizura pa blond sploh ni OK... ;)




Ni komentarjev: