Shaza?


 Marec je mesec, v katerem se je treba pogovoriti o higienskih navadah. Od kar sem spremenil svoje prebivališče in živim ob jezeru v Trbojah, sem zamenjal vse svoje kozmetične pripomočke. Vsi, ki ste kdaj živeli ob jezeru veste, da tam ne potrebuješ domačih živali, saj ti družbo vedno dela večje število krvosesov raznih oblik, od komarjev, obadov, mušic, žoharjev. Ker sam nisem bil navajen na življenje v roju pikajočih stvorov, so mi na pomoč priskočili izkušeni ljubitelji živali in posledično mrčesa. Grega mi je svetoval Shazo.


Torej, Grega sodeluje pri projektu gradnje hiš za begunce v Burundiju. Begunci se po končani dvajsetletni vojni med Hutuji in Tutsiji vračajo v Burundi, kjer pa nimajo več svojih bivališč. ADRA Slovenija jim ob pomoči prostovoljcev gradi nova prebivališča, vsake pol leta, pa nekdo obišče gradbišča, kjer se prepriča, kako se porablja denar, ki ga prispevajo ljudje. Več o projektu ...
Pri svojem obisku se je srečal s Shazo. Gre za lokalno milo, ki je zelo preprosto in naravno, diši pa po limonini travi, ki pa smrdi komarjem. Zato sem začel uporabljati to milo. In rezultat je zelo zanimiv. Trbojskih komarjev vonj niti ne moti preveč. Mislim, da gre za posebej zvito pasmo krvosesov, ki si zapomnijo, da me ne smejo pikati samo takrat, če jih med pitjem umorim. Učinki uporabe so se pokazali drugje. Dokončno sem iztrebil prhljaj, koža pa ohranja naraven občutek. Skratka, sedaj si edino zob še ne umivam s tem milom.
No, vsekakor ob priliki vprašajte Grega, kako je švercal mačete in žajfe iz Afrike... Zgodba za kdaj drugič... :)

p.s. Grega ima milo še na zalogi...

Ni komentarjev: