Sistiana, Sesljan


 Ker kolena na dopuščajo kakšnih športnih presežkov, smo se s Sitarjema podali na obalo. Odpravili smo se plezati v zaliv Sistiana, oziroma Sesljana po naše.  Izbrali smo sektor ob čistilni napravi. :)



 No, ko sem prišel do skale sem odkril, da tudi s plezanjem ne bo nič. Po posvetovanju z osebno fizioterapevtko sem spoznal, da sem dober za varovalca, vendar pa sem se kmalu naveličal, ter premaknil na sonce. Ko sem začel kuhati kosilo (ja, čeharili smo), se mi je pridružila še Eva. Kuhanje makaronov na plaži, tik kraj plezališča, na pomladnem soncu je pač nekaj zelo prijetnega.



 Erika in Tadej pa še v akciji.


 Eva je poiskala svoj košček plaže.




 Obvezna smer... Glede na signalizacijo bi človek pričakoval predvsem prečke v levo.




 Ustvarjanje na pomladnem soncu.




"Češke gospodinje"... No, za razliko od lokalnih obiskovalcev, smo za sabo pobrali vse smeti.  Nenavadno, da se mi, Balkanci zgražamo nad kulturo potomcev velikega rimskega imperija...

Ni komentarjev: