Motovun


Dež v Istri človeka prisili, da se gre turista. Ker je bil v naši odpravi tudi strokovnjak za gobe, je bil obisk največje svetovne prestolnice tartufov čisto na mestu. Od slavnih dni konca gimnazije, ko sva z dobrim Krčem zajahala bicikle ter odkolesarila v Istro, in tam razvila sentimentalni odnos do Istranskih mest na vrhu hriba, imam tudi sam željo spoznavanja teh biserov. Če pa je hkrati še prizorišče filmskega festivala, in eden od arhitektonskih biserov,  je pač razlog za obisk čisto na dlani.


Sprehod po mestecu, ki kraljuje nad dolino Mirne.




Sprehod po mestnem obzidju.





Ogled in študija, katero hišico bomo kupili in se začeli ukvarjati z neko kvazi umetnost in jo prodajali naivnim turistom. Čakaj, kje sem že videl ta poslovni načrt? Morda po celem mestu? :)



Ne razumem... Rusi (osli s steklenico) niso dobrodošli? Nekaj v stilu "Bledoličniki Go Home!"?


Dolina Mirne, en od njenih stranskih kanalov. Obkrožala nas je pesem žab, rojenje komarjev, bližina plezališča, ki pa je bilo mokro. Čas za botanične terene. Luka in Polona sta izginila v gozd, midva pa sva se zadovoljila z odkrivanjem kanala.





Kanal. Kasneje so me opozorili, da sem avto pustil sumljivo preveč na očeh. Če bi ga zagledal kakšen od pravovernih lovcev na tartufe, bi lahko postal legitimna tarča. Tako lokalci branijo svoj nabiralniški teritorij pred obiskovalci in naključnimi najditelji gob. Hja, z gobarji ni šale.


No, tudi mi smo se lotili nabiralnišva. Odpeljali smo se bliže obale in začeli nabirati divje šparglje. Kot čreda pujsov smo se raztepli po grmovju ter skubili trnjeve veje. Bera je bila na koncu čisto zadovoljiva. Večina smo jih sicer našli v razdalji 50 m od parkirišča.


Sam sem izsledil tudi neke gobe, ki sem jih jasno pokazal Luku. No, Baje gre za ene od najbolj zdravilnih gob, ki so baje zelo redke. Moral sem jih poslikati in pustiti rastišče nedotaknjeno. Tako da žal ne vem, kakšni so z jajci...




Za konec pa še lepotec, zaradi katerega smo lezli po grmovju in vznemirjali divje svinje. Ja, teli vragci so pa dobri. Tudi z jajci...


Ni komentarjev: