Romatenspitze


Romatenspitze je vrh na meji med Koroško in Salzburško. Poleti je popolnoma nezanimiv, med tem, ko pa je pozimi eden od najlepših turnih smukov v širši okolici. Sama dolina nad kočo Jamnig je bila tudi moja prva turna smuka pred leti, ko sem se pridružil Jožici, njenem bratu ter Roku Zalokarju. Takrat se je začela moja zimska obsesija.


Roman v akciji... Smuči so testne,  rahlo širše...


Tokrat smo zavili na drugo stran doline in sledili gazi proti vrhu. Ker je naletaval sneg in pihal veter smo sledili skupini pred nami. No, kmalu smo se prebili v vodstvo te skupine in s skupnimi močmi smo iskali pravo smer.










Glede na bleščeče razmere bi Romatenspitze z lahkoto preimenoval v REVMAtevšpice...




... in tako zgleda zadnja slika, preden je zamrznil zaklep mojega fotoaparata... Noč na parkirišču ob jezeru v Trbojah je poskrbela, da je v ohišje prišla vlaga in primrznila mehanske dele fotoaparata. To, da so temperature padle pod minus 10, tudi ni bila ravno olajševalna okoliščina. Sicer pa je z vsakim metrom snežna odeja rasla, vidljivost pa padala. Vrh smo našli zgolj zaradi križa na najem, doma pa smo preverili, če smo res bili na pravem hribu. Čakalo nas je še slabih 1500 višinskih metrov spusta, prvi del v tako difuzni svetlobi, da sem dobil morsko bolezen... Na višini 2700m...


Ni komentarjev: