Sv. Krševan


Ko ti nosečnica v devetem mesecu ne da miru, ter ustraja, da je nekaj kilometrov hoje po soncu in čez hribe in doline ustrezen način rekreacije. Cerkvica Sv. Krševana stoji v bližini najine hišice. Toliko sva vedela in videla na kartah pešpoti. Sam sem se med jutranjim spustom nekajkrat peljal mimo, v spominu mi je ostal predvsem en precej dolg spust. Kar pa ne moti nosečnice v pogonu.


Torej, dosegel sem, da sva se na pot odpravila proti večeru. Jaz rahlo jezen, ker nisem podpiral njenih večurnih pohodov, sem capljal nekaj korakov za njo. In tako slabi dve uri.


Pot se vije skozi gozd, goščavo in polja otoka in se spušča proti morju. Tako sva po dolgi hoji našla tudi cerkvico.


Gre za poznoantično cerkvico, zgrajeno nekje v 7. stoletju, dozidana v 12. stoletju in gre za eno od dveh ohranjenih starokrščanskih cerkva na Hrvaškem. Leta 2012 so jo arheologi obnovili, tako da sedaj videti tako, kot nekje v 12. stoletju.




Sama stavba je prav neverjetna. Zložena iz ploščatih kamnov in polna okroglin. No, naju je čakala še dolga pot do najine hišice, ki pa jo je Eva zmogla brez težav. Hja, te nosečnice so vztrajne...




Ni komentarjev: